:(

Sitter här ny duschad och lyssna musik, ska snart dra ocg käka mat och sedan dra ut. Omg jag blir skit oroligt!!;( Får sånt utslag på kroppen från ingenstans fast det klia inte så mkt och försöker inte heller att röra det.. MEN SHIIET! Vad kan det vara??? La på sånt vietnamesiskt skit sak.. vet inte vad det heter på sv. Hoppas det går bort så att jag inte oroa mig! ;( Har aldrig fått sånt... eller jooh? När jag va typ liten så jag rörde dvd:n's insida, ni vet.. där inne som någon skulle fixa den eftersom den är nog sönder eller nåt^^  Ni fattar ? Där inne fanns massa sladda och farliga/som inte tål saker mot hud I think ;o Visste inget utan att rörde den, sedan shit vad man fick skit mkt utslag över hela kroppen, klia som fan. Det gick bort sen faktiskt.



4tune- miss you


Aah.. cindy goes emo hehe =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0