Han sa'' ne tänkte bara på dig''

När livet går vidare så glömmer jag dig
Men det är din röst i mitt huvud som försöker får mig att minnas om...

Hello:) Just nu mår jag inte så fint fint.. medan andra människor är ute och leva livet :( Jag vill också ut! Men kan ej.. Detta är den femte dagen med vattkoppor, klia nt så mkt för min del faktiskt men det kmr att klia BUHUH :( Har smörj in mig så att jag likna en spöke haha! >.<
- Cindy.. var stark och har tålamod, du kmr bli bra snart !!♥♥♥
Idag kmr kanske Jen förbi och hälsa på, och så skulle hon köpa potatismjöl till mig och smörja in kroppen hihi.. Gulligt du är bby ♥
Inget mer åh säga! :D

Smset däruppe på rubriken är... ??
Fan vad golligt x)
 
I want my skin back now !!

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Har du vattenkoppor? :( har du aldrig haft det innan :O man brukar få det som barn

2010-07-20 @ 01:13:50
URL: http://balida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0