Härligt att hon mår bra igen (A)

Hejsan =)
Idag har det nt hänt så mkt under dagen faktiskt. Har bara tvätta, städa, handla mat, slappa och slöat mig som fan =p
Har musik högt hela rummet, käka massa glass. Sedan eftermiddag stack jag ut med Vanessa och käka ännu mer glass (a) Ma stomach is kinda full with food :)
Ska kanske dra till Vanessa imorn och kolla på The Karate Kid... ooh fan vad jag har längtat efter den på skit länge!! Bara älska :D<33 Kolla just nu på sånt haj- film, fyfan måste säga att den är fett läskigt :O Värsta stora hajar käka upp en på noll tid :Ooo DAMN!






Mitt lilla skor hörn :D





Mina naglar =)
Måste har musik när man städa, lagar mat, käka HAHAHA, duscha, går ut, sitter på buss, går på toa enligt mig =D Hahah vad ska man säga? Att musik är kärlek ;)


50 cent- in da club

PCD- bottle pop

PCD- stick with u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0