Her voice touch my soul heheh ;D

Haj haj ;D Läget med er ?
Idag har jag varit hos läkare och kolla om jag hade vattkoppor, som jag tror att jag har fått annat sak på kroppen haha. Btw.. jag som trodde att jag fick som liten men det visade sig att jag inte har fått nåt av det ^^ mamma ''trodde bara att jag har haft'' höhöhö.. Vilket liv asso! Men det var vattkoppor som jag fick, och det här är sjätte dagen så det borde går bort snart. Iallafall om en vecka ska det bort, sedan är det ärret som är kvar men efter 1-2 månaden får jag mitt vackra ansikte igen ;) TACK GODE GUD för det!
Sitter inne dag in och ut och sover, slöa mig och även letar efter jobb osv.. shiit vad jag är seg med ätande hahaha som en fucking gammal tant -.-'.. är man seg så är man ;)

Här kmr 2 video på en tjej som tävlade i Britain's got talent vid namn Jessica Sanchez. Ohh jag lova er.. hennes röst är så jävligt bra, it's kinda touch my soul :D:D Det finns många av hennes video som hon bruka repuesta av kändisarna låtar men orka inte visa upp allting haha :)



En av mina favorit låt av henne- Hater luv ;) Låter ägd =P

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sv; Tack ^^ Jag hittade hit via en annan blogg som du hade kommenterat ;) ^^

2010-07-21 @ 20:30:44
URL: http://creativelines.zmn.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0