My natural make up

Ska visa bild på min naturliga smink :) Använder endast bara: eyeline, mascara och ibland den där.. svarta ''penna'' som jag inte kmr på vad den heter nu hahaha galen! :D
Hade tråkigt på nån dag, så bestämde mig att sminka. Alltid kul att göra det ;)



Täcker halva ansikten för att ena ögat är sminkad, och den ena inte haha.
Så! Nu ska jag ta och vila+kolla på tv, sjukt trött hela veckan :S Imorn är det sista dag på jobbet :( Fyfan vad jag kmr att sakna ungarna  buhu :( Ärligt talat ungarna på från 5 uppåt är riktigt jobbiga men de som jag passade är 1-3 och dom är så jäkla söta! :D Kmr ihåg när jag kom första dagen så var det en liten pojken som redan stuck on me hihihi (a) GULLIGA VÄRRE :) Wish that I could stay there for a long time, and I think this is not enough cause I wanna earn some more money :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0