Boy I need a Boy

Bonjour :) Hur har era dag/dagar varit ?;P
Kunde faktiskt inte blogga igår, skulle men pallade inte haha. Istället stack jag till Lily, en kompis och sover över. Och vet ni vad ? Skulle sova tidigt för att jag skulle sticka till jobbet kl:6.00, min tåg bruka komma 7.50. Så tyvär vaknade man halv 8 -.-. Så idag kom jag dit en timme försent ;( Så fick jobbar över en timme, men det va lugnt ;) Efter jobbet var jag trött och sömnig som fan! Hela dagen har jag varit sömnig, medan man jobbar och decka HAHAHA -.- Iaf tvinga Balish mig att komma till stranden och chilla, när man väl kommit dit så fryser av sin balle haha. Skit kallt var det idag :O
Aja... Bjuder på några bilder och en av TaeYang's nya låt :D Sköönt röst :p It kinda stuck in ma head !;D

 



                                           Sommar klänningen som jag köpte längesen.

Vad tkr ni om mitt hårfärg? Hahah :p Men pallar inte att den ska bli mörk igen, då måste man color it over n over again-.-'

Tog hem även min post idag ;) Fin var den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0