Skolavslutning,summerlove

Den här gången kmr jag kanske inte att uppdatera så mkt, eftersom sommarlov har ju börjat hihi! Ska bli skönt med lov måste man erkänna :D Jobbet kmr nog ta ungefär 3 veckor, 19 dagar om vi säger nu att jag får behålla, men jag har en känsla att jag kmr få jobbet :) om inte kmr jag bli ganska besviken att nt kunna tjäna pengar muhaha:(:( Men det kan man ju inte göra något åt :/
Joo.. ska berätta om avslutning som är idag and it wasn't so hard to say goodbye according to me. Men vänner kmr man alltid att sakna så klart och vissa folk som man precis lärat känna. Vi har ju hela sommaren på oss och träffas, göra roliga saker ihop osv, so problem ;)

En fråga till er alla : VAD SKA NI ANDRA HITTA PÅ UNDER SOMMARLOVET ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0