Tjenis

Ska slänga in de här frågor om mig haha, har man tråkigt så.. ;D Fast håller kolla på en gammal film Garden Party  också :)
Detta året 2010

Vilken klass gick du i - 9:an
Vad hade du för hårfärg - typ svart, sedan brunt ? Jaa nog det ^^
vem var du kär i - haha vill ni veta va ?? isf ingen ! hih
Hade du nån Pojk/flickvän - nejdå haha :)
Vad brukade du göra på fritiden - ehm.. spela, plugga, festa, vara med vännerna, sova ? haha
Vilka umgicks du med - hmm, många olika människor ?? :O
Var allt Bättre då - vah?? vadå var allt bättre ?;O men jaa klart (a)
Skulle du vilja gå tibx dit - va nee, det är bra nu :D
Har du förändrats - jadu.. u changes everyday ;)
Nu:
Vilken klass går du i -
Gymnasiet nästa måndag juu :( shot me ? -.-'
Vad har du för hårfärg - ljusbrunt med massa konstiga svarta utväxt haha, ska fixa det innan skola
Hur lång är du? - inte konstigt nog, men vet faktiskt inte hur lång jag är sj -.- Men kort ! Söt ändån vafan haha ;)
Vem är du kär i - menar du just nu ? haha hmm dedu.. MEN NEE INGEN !;)
Har du nån Pojk/flickvän - nee broshan, haru inte frågat 2 gånger nu lr ;o
Vad brukar du göra på fritiden - haha plugga för fullt nu fan, måste få ordning på mitt liv nu ! Skärpning gäller ajabaja.. :)
Vilka umgås du med - my friends ? med vem annars ? Spöke tror du ?^^
Hur ser du ut - eh.. ljusbrunt hår, kraftig som mario säger, ja vad mer ska jag säga??? HAHA

Har du:
Kysst någon -
nopp, inte än dööh ...
sovit brevid någon med samma kön - haha ja klart ;) GRR ;)
sovit brevid nån med motsatt kön - haha nee.. inte vad jag kom ihåg ? men tror inte det :)
slagit ner nån - haha nee vafan jag är inte en GB broshan ;) slå tyvär inte ner folk sådär, hehe men på skoj tror jag har
Ljugit för en bra vän - har jag säkert :(
Svikit någon - vetefan.. har jag säkert
Vem:
Skrev du senast till på msn -
yes har jag nog
Kramade du senast - Jen ?:P
sov du hos senast - hos mig ?
Vill du vara just nu - hehe ;)
Ringde dig senast - Jen ;)
Vad:
Drack du senast -
vatten och mjölk räcker fint nyttigt ;)
Köpte du senast - hmm. skor/ klack ?
Gjorde du igår - ehm, chillade klart
ska du göra imorn - tisdag imon va? ska på jobb intervju, wish me good luck :D
Vill du göra just nu- dra snart till sängen och sleepa fan, mina ögon klara ej längre ;o
Åt du senast - stekt nuddla, fett gott
Är närmast dig som är rosa - min mobil ;)
Kärlek :
Du är kär nu -
nämen herregud ?? nee fortf . intresserad av andra kärleksliv lr vad ? hahaha
Du har sårat nån så den började gråta - nopp
Nån har sårat dig så du börjat gråta - tror ingen har sårat mig i hela mitt liv :) bara troooor
Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
haha men lol ja :(
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - jaa :'( haha!!
Jag har smugut ut utan lov - vah ? nee :D har man tur som jag, får man gör vad man vill ;) typ haha...
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - jaa fan men det var förlängesen hehe :)
Jag har en hemlighet som ingen vet om - haha har inga hemligheter ? okey, tror kanske nån gång väl
Jag har fuskat i ett spel - oh yes, alltid kul å fuska (a) hihih
jag har struntat i ett prov - strunta i ett prov ? are u out of your mind or whut ?! Galen ^^
Dåliga Tider:
Jag har skadat mig själv -
haha jaa vem har inte det
Jag har druckit alkohol - jaa
Jag har tagit mediciner mot drepression - haha använder inga medicin brodde min.. förutom alvedon mest när man trötta på livet ahahahha, driva med dig ;)
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - pallar det ??:o
Jag har vaknat gråtande - haha needå, drömmer inga hemska drömmar, bara fina drömmar ;)
Jag har somnat gråtande - jaa, tror det
DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
jaa, det är så himla jobbigt ! Snyft :(
Jag har sett någon dö - jaa.. lr nee ? fövirrad..
Någon du Har känt som nyligen som dött - nopp

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: hhe okej :P nej jag jobbar :) händer idag då?

2010-08-17 @ 08:27:27
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vilken färg tycker du jag ska ha på naglarna? Silver, vitt eller beige?!:D

2010-08-17 @ 10:38:02
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Annika

Va rolig lista!

2010-08-17 @ 11:22:15
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra? :)

2010-08-17 @ 17:23:14
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: bellahuuynh'

Tack taack ^^ du med :]

2010-08-17 @ 18:23:49
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: DG

Du e fan störd thui

2010-08-17 @ 19:19:42
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag har nu en dagens blogg tävling, anmäl dig om du är intresserad!

2010-08-17 @ 19:38:09
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: HANNA MALMSTEN

Sv: härligt! :) gör du då?

2010-08-17 @ 21:39:28
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0