Afraid of love

Linnen som jag fick hem =)




One more thing =P
Tycker ni att jag likna en asiat lr vadÅ? ^^ Det är så att jag tyckte att många säger att jag inte likna en, som t.ex min egen mamma säger det höhöh.. Hennes kompisar säger det. T.o.m en asiatiskt kille på fb skrev till mig att jag inte likna en asiat :o Det ledde till att dom tycker att jag har lite svensk mix HAHAHA! Alltså inte svensk som svensk om ni fattar.. Det är typ sånt... ÖHH kan inte förlara!! =(


Jag? Svensk-aktigt? I dont think so!! People just think on that way...Or what do you guys think? =)

Kommentarer
Postat av: leena

oi zoi oi sen när börja du blogga con xD

2010-07-14 @ 23:18:04
URL: http://ltnguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0