Can you feel my heartbeat

Hej sötnosar :D
Festival idag som sagt.. och här sitter jag ensam hemma och yrar vad jag ska har på mig vafan, och så borde jag gå och duscha eftersom mitt hår är så gross som fan hehe no comment please.. Alla andra i familjen är redan ute och har kul antar jag. Idag ska man dåh vara med mina boo <3 Jen och Bali, sista dagen idag att se Jen cause she is gonna leave me tomorrow :( Imon bli det med några folk som tex: Emina och de andra idioter hahaha (a) Kmr nog bli fun ^^ Bjuder på låtar.. mina älsklingar :* Själv så får ni också har det kul på festivalen hihi ♥
Btw, bilder kommer upp nån gång i livet tror jag ;D 

G- dragon- breath

G- dragon- what' up

G- dragon- 1 year station

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0