Hejsan !

Tja ! Undra varför jag sitter hemma på dom här 2 dagar som varit festival ? Joo.. det är förkyldning.. IGEN ! Allvarligt så kan någon gärna skjuta mig :O haha nej.. men vattkoppor+ förskylning ?? Verkligen, mitt liv är bara GREAT kan säg. Anyway, it will be gone soon somehow.
Vet ni vad som vänta på mig nästa vecka ? :D En fucking kamera dampad ner i posten hihihi så glad ;P men fan vill hellre har en systemkamera och leka med den (a) Den kommer nog till mig nång gång i framtiden :)


Nu ska jag borsta tänderna, sedan hoppar i säng och kolla TV, är fett trött trots allt :) Peace ♥

Kommentarer
Postat av: e w i e ♥

jaha vad tråkigt, vad för problem?

2010-08-01 @ 13:54:51
URL: http://ewiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0