Mother fucking jag känner mig varm!-.-'

Tjena:) Har inte bloggat direkt sen jag kom hem. För att man var ju skit trött efter jobbet och sedan dra till Råa och grilla, sola och massa med Mami's kompis Co Quyen hihih :D Kom hem ungefär 7 lr 8, jag är inte sån som har kollt på tiden hallå :D
Vädret idag var så dödligt varmt att man fick headache the whole damn day! Sen när man väl kommit hem och känner att kroppen/ kroppstempaturen var jättevarmt som det står där uppe -.-' Jag kan inte bli SJUK !! Helt inte just nu, no no no! :( Så nu ska jag ta tabletter och kolla på TV och även vila som fan. 

Fan va jag vill har mitt långa svarta nartuliga hår tbx! Hade ju klippt mitt topp av håret, och hon tjejen skulle klippa liten bit och så klipper hon typ mer än det jag vill -.- Jajaja nog om det, mitt hår har iallafall växit snabbt :) Så här får ni några bilder på det.


Håret bakåt.

Håret framåt. Långt va ?;D

Klippt för några månader sen, I guess. Så nu har den växit sig långt igen och då ska jag vänta och aldrig aldrig låta någon röra mitt hår nånsin igen (A) Okej kanske nångång måste jag ju klippa topparna, men det ska någon annan som jag helst vill att personen ska klippa mig :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0