I really need a job

Hej !
Funderar på och skaffa ett jobb because I need cash :( Just nu är man fattigt.. eller mitt lön kommer nu på tisdag, sedan på onsdag måste jag ju betalar pengarna för ipoden och kamera. Efter dom är man verkligen fattig fan fan :( bli riktigt ledsen.. På denna ålder så ska jag erkänna att jag redan behöver pengar för mig själv haha. Och vill man har pengar är det bara gå ut i världen och skaffa ett jobb. Ska bara vänta tills jag bli bra igen så ska jag åter ta det med jobbet. Men svårt och skaffa jobb måste jag säga !

På torsdag är det Hbg festival.. Ska alla dit ? Hmm tror iallafall många ska dit så kommer nog träffa många okända folk, eller folk som man kanske känner ? :) Längta ni till festivalen ? Själv bryr jag mig inte så mkt men bli nog kul XP Men ibland kan finnas tråkiga momenter/ stunder... Aja nog om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0