Addicted

Kan ni fatta att jag Är Addicted to Korean Love film? heh. Men det är jag :D Från början bruka jag kolla mer på taiwanesisk men nu över till koriansk.
Varför? Jo, anledning är deras stil, handsome'ma killar damn hahaha =) Deras sätt att älska tjejen, deras charmiga sätt X) Vad mer kan man säga? Korean actors got everything! ;)
Här är lista på min stunder hehehe :D
Taiwanese:
Miss no good- Mest roligt som fan från början.
Brown sugar macchiato- tummen upp.
The legend of brown sugar chivalries- Hmm ändån bra.
My lucky star- sorglig :(
Devil beside you- min första ♥ Bra.
Romantic princess- Sådär.

Korean:
Baby and me movie- Bebisen så söt att man vill äta upp honom hihi♥ Roligt samtidigt bra.
Boys before flower- vad ska man säga om denna? Sitter fan bara där och böla -.-' Fyfaan skit bra.
Shining inheritance- Bra.
Beethoven virus- Japp, nja sådär.
Full house- min favorit :D längta till 2 som är i aug -.-
Personal taste- min nuvarande, den är jättebra.

Kolla ganska många korianska drama, but dont remember what else :D Asiater, njut av dessa ni som palla/vill.
Här kmr en till på personal taste.



 

 


Kommentarer
Postat av: AddictedToKoreanMoviesToo ~

Hehe hejsan! XD

I know, ja kommenterar på ett ganska sent inlägg men har sett fyra av de koreanska serierna/filmerna du nämnde (Baby and me movie, Boys before flower, Full house och Personal taste.) Haha de alla var skitbra xD

& om du söker efter en serie att se på rekommenderar jag den jag nu kollar på, My Girl. som är koreansk serie ^_^

2010-08-17 @ 01:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0