At home alone..

Tjohej! 
Idag är man hemma ensam enligt rubriken. Btw så kollade jag på the ring igår, och HERREGUD den tjejen med långt hår skrämmer skiten ur mig att jag inte kunde somnar om hahaha.
Idag skulle jag egentligen dra med mami till Cuong's familj och grilla men anledning att hon vakna före mig och har redan tagit på sig kläder haha, så ändrade att inte dra. Ouf har svårt å gå av sängen, you know ;) hahaha :D Nu sitter man framför datorn med mat som tog mer än en timme att bli klar med ;O sån är man när man slöa sig och chattar medan man käka, erkänn ;)
Aja idag ska jag ta och planera ett PLAN med J- bebis, ute med tjejerna :D Förresten har jag bestämt mig att köpa kamera lr en sån som likna System fast den är Digitalt, ändån skit bra ;D  
Så nu ni får ursäkta mig och ska sluta skriva heh. Puss :**

       
           Smasung es55


             Nikon digitalkamera L110


Kommentarer
Postat av: cuong le

sv: den är väldigt bra, se den :)

2010-06-27 @ 14:35:31
URL: http://cuoong.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken av dom ska du köpa?

2010-06-27 @ 16:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0