I wanna be a Billionaire så freakin bad

Tjena snyggingar därute ;) haha. Hur har era dag varit idag ? Min dag var ju att jobba för första gången på dagis. Haha tur att det inte finns jobbiga ungar där :D Själv passar man barn från 1-3 år så det är inga problem, dom är söta hihi (A) Men nästa sommar blir det sommarjobb där Co Quyen jobba (mammas kompis) omvårdnad, jaap och bestämd.
Imon är man ledig eftersom det är röd dag. Great! Nu missa jag 4 dagars jobb pga den där polis-papper ^^ Men de öka på mina arbetsdagar och timmar så skitsamma.
Ska bara säga att vädre utet är helt sjukt varmt idag, härligt :D Går ganska mkt idag med, mina fötter döda mig :O När man väl har kommit hem och fick se på min nya bank kort så gick till Banken och fixade kod. Japp det där var min dag :)
Enjoy of the summer's song! Billionaire a little remake by me :)




I wanna be a billionaire so freaking bad
Buy all of the things I never had
Uh, I wanna be on the cover of Korean magazine
Sitting next 2pm and feel like pimp
Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights
A different city cover by me
I swear the whole world be better
When my time as a billionaire


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj så duktigt ;)

2010-06-25 @ 10:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0